Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at FirningViper er god til å passe på byene sine :D

Ryktet sier også at klufsus ikke er det, plantet 5 opprør i dag, får se hvilke byer jeg får :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at den første som mista en by etter en såkalt strålende dag hos sf var Abdulhey....
 

DeletedUser

Guest
hehe

Jepp rykte stemmer jeg mistet en by, men møtte dere noe motstand der?

Den byen ble gitt bort av fri vilje :D
 

DeletedUser

Guest
Jepp rykte stemmer jeg mistet en by, men møtte dere noe motstand der?

Den byen ble gitt bort av fri vilje :D

Hehehe javel,derfor det kom inn deff etter at byen var tatt? Motstand og motstand er ikke vant med at du er aktiv nok til og yte motstand....
 

DeletedUser

Guest
lol

rapporten beviser at jeg ikke forsøkte å redde den byen, mener du at den viser noe annet så legg den frem slik at alle kan se den.Uansett så er det bra av dere og ta byen så ikke missforstå meg.
 

DeletedUser

Guest
Er flere raporter ikke bare en,med deff som kom inn etter jeg tok den,det var deff fra en annen spiller i sf en deg,legger ikke ut rap,regner med remove ikke vil ha sin deff utlevert her...får holde med dette tror jeg ;)
18. (remove) støtter... - på 12.12.11 kl. 09:15
17. (remove) støtter... - på 12.12.11 kl. 08:51
02. (remove) støtter... - på 12.12.11 kl. 08:46
16. (remove) støtter... - på 12.12.11 kl. 08:21
04. IDA ER BEST (remove)... - på 12.12.11 kl. 08:08
ER jo heller ikke noe uvanlig at det ikke er deff i byene dine vi har opprør i,det skjer ofte,du kan ikke nekte for det da,du er jo ikke på og får med deg at der er opprør...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
lol

Jeg sa jo at det var kun remove som viste om opprøret og der er det kun han som sender støtte :D

Det ble ikke bedt om støtte til alliansen, dette kan dere spørre alle i SF om.Men uansett gratulerer med byen, jeg gidder ikke å diskutere et by tap.Man taper 1 by og erobrer 3 til istedenfor så hvem bryr seg.

Jeg er alltid pålogget Candy, det har vært mine perioder der jeg har vært borte ifra spillet.Mener dere at det må spilles 24/7?
Er vi roboter?

I den perioden jeg har vært borte så har jeg alltid betalt med by tap :D
 

DeletedUser

Guest
Poenget var jo i starten mest at dere kjørte felles og ikke klarte og ta en enste by men isteden tapte en da....,var du som måtte prøve og forsvaret det tapet og da får du svar på det.Altid pålogget sier du...sorry men ler litt her....

P.S Hvor og når sa du at remove var den enste som viste om anngrepet? Bare lurer siden du plutselig i din siste post sier det...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Så med andre ord, du visste at det var opprør der og at remove hadde sendt støtte.. så det du da mener er at hvis ikke du selv sender støtte til deg selv så gir du bort byen?? :p
 

DeletedUser

Guest
Syntes det er dårlig gjort mot Remove å la han sende deler av forsvaret sitt til døden når du likevel skal gi bort byen gratis jeg :(
 

DeletedUser

Guest
Hehe

Jeg hadde støtte der og remove sitt var på vei inn.Så når jeg så at jeg var alene om den byen så lot jeg den heller renne ut av hendene mine enn å binde opp alliansens forsvar.Derfor mente jeg at den ble gitt bort av fri vilje for det ble ikke kjempet for den byen på en måte.

Vi fikk masse kp den dagen så en by tap mot en mulighet til å erobre 4-5 nye ser jeg ikke på som et tap men som et pluss.Slikt skjer i blant og vi ser ikke bak oss men foran oss, så vi gleder oss til de kommende angrepene
 

DeletedUser

Guest
Det er jo et tap uansett hvordan du prøver og legge det frem,du må huske på at vi som ga dere kp den dagen også fikk kp tilbake,så vi fikk kp og en by,dere fikk bare kp....
 
Topp