Ryktebørs

DeletedUser

Guest
4t er langt fra kort... Dessuten ville det vært støtte i byen siden du ikke har nok tropper til å slå Streamer......

4 t er lite, har måtte tatt mange byer som er 7 - 9 t unna og har greid det fint. er du erfaren så greier du det helt fint :D
 

DeletedUser

Guest
Åhhh herregud! Ikke for å bryteforumsreglene, men hyppige kommentarer fungerer ikke uten stor bokstav og riktig grammatikk......
 

DeletedUser

Guest
så du begynner og henge deg oppi gramatikken min, og at jeg ikke bruker store bokstaver :/ snakk om å bytte tema.
 

DeletedUser

Guest
Jepp, bedre å prate om det, enn at du skal ha 1v1 mot Lococrolle :D
 

DeletedUser

Guest
Dessuten står det ikke "BIG DADDYs grammatikk er grusom" i innlegget.
 

DeletedUser

Guest
Jepp, bedre å prate om det, enn at du skal ha 1v1 mot Lococrolle :D

så du synes det er bedre å snakke om at jeg suger i grammatikk en at vi snakker om 1v1 som har noe med grepolis og gjøre. du er litt rar du.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sikter ikke spesielt til deg, men til de fleste på forumet. Skrev det der og da i ren frustrasjon over å ha lest nok av slike innlegg i dag. Hvis SG skriver at det er mange på grepolis som er noob, føler jeg meg ikke personlig såret over det (Sorry, grusomt eksempel).
 

DeletedUser

Guest
Jeg tar utfordringen :) holder du JS utafor holder jeg AS utafor :D gleder meg er utfordring jeg blir sur hvis ikke du gir meg :3

Kan ikke si for sikert om Stremer ble igjen for å spioner , men hvis så synes jeg det også er lavt. Fy skame seg :p Hviste du dette PanicO ? Har derre holdet meg utafor :`(..

Jeg ble igjen 1 dag for at AS skulle diskutere søknaden min, rett før jeg stakk tok jeg med meg noe sladder. Må da være lov det? Og hvorfor i grunn å spionere lavt? Har spionert på Eta flere ganger jeg :D
 

DeletedUser113

Guest
Jeg ble igjen 1 dag for at AS skulle diskutere søknaden min, rett før jeg stakk tok jeg med meg noe sladder. Må da være lov det? Og hvorfor i grunn å spionere lavt? Har spionert på Eta flere ganger jeg :D

1 dag?!
Du forsvant ei hel uke etter mephisto, det er helt ufattelig hvor mye sprøyt du spytter ut!
 

DeletedUser

Guest
For det første, jeg stod i feriemodus en lang stund. For det andre, jeg hadde ikke bestemt meg for å gå over før en dag før. Ikke det at det gikk en dag mellom AS ble opprettet og jeg joinet.
 

DeletedUser113

Guest
For det første, jeg stod i feriemodus en lang stund. For det andre, jeg hadde ikke bestemt meg for å gå over før en dag før. Ikke det at det gikk en dag mellom AS ble opprettet og jeg joinet.

Jeg skjønner ikke at du gidder å diskutere det en gang. Du må da snart ha lært deg at du taper alle diskusjoner før du starter dem.
Jeg foreslår at du kryper ut av forumet å gjemmer deg et sted ingen ser deg, for grepolis er ikke kjent for å la spioner slippe lett unna. I de fleste tilfeller ender de oppe uten en eneste by.
 

DeletedUser

Guest
Ikke bry deg om dem BD...både du og jeg vet at vi lett kommer til å knuse både Feigcin0 og MongoKrolle og da kommer dem til å slutte...historien vil gjenta seg ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva hvorfor blander du inn LocoKrolle...en fredeligste av de fredeligste
du din feige feige feige bavian spaceguard

;)
 

DeletedUser419

Guest
Ryktet sier at spillere på eta ikke er lojale til alliansen sin, og dette ødelegger en del av spillopplevelsen... >.<
 
Topp