Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Equinox, lille venn, hva sa jeg? En samtale om gangen. Så snart du har bekreftet at du slutter å klenge på meg går jeg videre.

Men ble litt vanskelig kanskje, noen som har nummeret til typ støttegruppe for folk med klengeavhengighet?
 

DeletedUser1302

Guest
Equinox, lille venn, hva sa jeg? En samtale om gangen. Så snart du har bekreftet at du slutter å klenge på meg går jeg videre.

Men ble litt vanskelig kanskje, noen som har nummeret til typ støttegruppe for folk med klengeavhengighet?

Når du må begynne med herse teknikk og angrep på person da vet du at du har nådd bunnen. Sorry bytt/Ele, men dit trodde jeg ikke du skulle komme i din egen børs:(
 

bytting

Well-Known Member
herse teknikk
Viktig med god herseteknikk
1200px-Hesjing.jpg


din egen børs:(
Men liker at du underkaster deg autoritet.
 

Bolt22

Active Member
Grattis til deg equi klarer å ta to byer samtidig som du er i to samtaler. Byttin har litt å lære her
 

bytting

Well-Known Member
Er du den samme Sebat som vi utslettet på Ithaca?

Good times! (Eller, gikk ganske enkelt og fort for seg så husker ikke så mye av det. Men regner med det var gøy. Alltid gøy å utslette gullerne.)
Hva heter du inngame bytting?

Ithaca, serveren hvor vi utslettet Sebat, er ferdig og stengt for snart et år siden. (Mulig vi utslettet flere gullere der, men husker ikke)

Ingame der het jeg hasdrubal.

Husker ikke om Equinox var der, men kan godt være han var der siden han virker så butthurt, idk.
 

DeletedUser1363

Guest
Du greier rett og slett ikke å la være klenge på meg, hehe.

Er et sånt kvinnfolk på ethvert utested, lolz.
Hvem er du? Åja, du er den jeg blokkerte for 4 uker siden. PS: Equinox, det er håpløst å snakke med den her fyren, han synes selv at han er interessant, men i virkeligheten han er som en irriterende mås.
 

DeletedUser1049

Guest
Jeg tror det er en måke (på østlandsk). Jeg plukket opp en del dialekter det året jeg bodde i Trondheim og var på krigsskolen. Du vet de derre fuglene som lager masse ulyder og aldri klarer å være stille? Mulig han ser en metafor der som ingen andre ser...
 

DeletedUser1049

Guest
Når du nevner det så kan jeg faktisk se for meg de hvite skrikende fuglende som flyr rundt fra morgen til kveld og bæsjer overalt (sprer dritt). Det kan være at den metaforen var ment som en fornærmelse?
 

DeletedUser1049

Guest
Mulig jeg er litt snurt fordi moderator reagerte på min konstruktive melding for en del sider tilbake, men har latt dette meningsløse babbelet foregå over 3 hele sider uten å løfte en finger. Tydeligvis vanskelig å finne god arbeidskraft selv med 400,000 ledige eller permiterte....
 

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier Elsis er en måse og han bæsjet i softisen til Chuck.


Du får fylle på med litt morsomheter og underholdende driv så får du mer respons på innleggene dine skal du se.

Funker for meg:)


(P.S. Om du har noe usagt om PI(som vel er den eneste serveren vi har spilt i samme allians etter hva jeg kan huske) så er det bare å komme med det)
 
Topp