Ryktebørs

DeletedUser832

Guest
Jepp vi alle er ulike og har ulike effekter på ulikt ting, vi har alle ulikt body chemistry og tåler ting på andre metoder, eg har ikke merket att eg snakker med noen annet en att eg kanske ser noe små ting i sideøyet. Men kan du bevise dette du sier eller fant du dette fra forskning.no også som er kontrollert av norskt media? Sauer følger/tror på allt det som mesteren sier "media"


men hva har dette med grepolis å gjøre, jeg har ikke noe behov for å bevise noe
 

DeletedUser1077

Guest
men hva har dette med grepolis å gjøre, jeg har ikke noe behov for å bevise noe

hvorfor prøve og motbevise meg da om du ikke har behov for og bevise meg noe? du svarer jo på det eg skriver og eg svarer deg tilbake. om du ikke vill diskutere dette så simpelt ikke prøv og motbevise noe som du ikke kan motbevise. eg bare motbeviste en unge som tror du blir hjerneskadet etter 3 dager uten søvn og så skal dere hoppe på meg med tull ifra en "media" internet side. er så simpelt att bare la være og ignorere meg. men er vell vanskelig når du er så intresert i dette eg sier ellers så skulle du jo ikke ha svart meg.
 

DeletedUser832

Guest
hvorfor prøve og motbevise meg da om du ikke har behov for og bevise meg noe? du svarer jo på det eg skriver og eg svarer deg tilbake. om du ikke vill diskutere dette så simpelt ikke prøv og motbevise noe som du ikke kan motbevise. eg bare motbeviste en unge som tror du blir hjerneskadet etter 3 dager uten søvn og så skal dere hoppe på meg med tull ifra en "media" internet side. er så simpelt att bare la være og ignorere meg. men er vell vanskelig når du er så intresert i dette eg sier ellers så skulle du jo ikke ha svart meg.

å diskutere stoff på et forum der barn sitter har jeg ikke noe behov for å gjøre, det må jo du også skjønne. stoff har ingenting med grepo å gjøre
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1036

Guest
så hvorfor diskuterer du det da?

Det var vel opprinnelig en post som spøket litt med en server uten nattbonus, og så kom det med søvn opp, og man fikk et interessant diskusjonstema. Men vi kan vel bare være enige om å være uenige de av oss som er det, og så lar vi denne diskusjonen ta plass på PM, eller la det ligge, ettersom temaet ikke har noe med grepo å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke dy meg for ikke å spørre:
Fabi2 og vamp sa at du er like gammel som dem, noe som er under 18. OG DU DRIVER MED AMFETAMIN ALLEREDE???

Lykke til videre i livet.
 

DeletedUser787

Guest
Kan vi ikke henvise Sinder til en internasjonal server uten nattbonus :D Det blir så fint å parkere han der han liker seg best ^^
 

DeletedUser1077

Guest
Jeg kan ikke dy meg for ikke å spørre:
Fabi2 og vamp sa at du er like gammel som dem, noe som er under 18. OG DU DRIVER MED AMFETAMIN ALLEREDE???

Lykke til videre i livet.

haha da må dem ha røyket noe sterkt fordi dem vet att eg er langt over 18 år, er snart 23. men eg begynte med stoff i 13års alderen.
 

DeletedUser

Guest
Det er vel betegnelsen på et vellykka liv, begynne med stoff i 13-års alderen, og så fortsette. Well done.
 

DeletedUser1077

Guest
Det er vel betegnelsen på et vellykka liv, begynne med stoff i 13-års alderen, og så fortsette. Well done.

Ja, kjekkere liv en og jobbe og slite ræva av seg for og tjene penger til våres korrupte stat. lever heller dette livet tils eg dør en og være en slave for staten.
 

DeletedUser787

Guest
Oppfør dere som voksne og bruk retten til ignorering av slit vås og tull som ikke hører hjemme her.
Om du vil spille uten nattbonus, så foreslår jeg internasjonal server.
Stoffsnakk og slike fæle holdninger kan du spare oss for her.
 

DeletedUser

Guest
er alltid slik at noen prøver og være verdensmester, mens vi andre velger og ha det bra ;)
 

DeletedUser787

Guest
Jeg velger en kald øl og en PC på magan mens jeg planlegger å erobre Joalarsen B-)
 

DeletedUser

Guest
Jeg velger en kald øl på magan !
Men sånn er det å være 40 og feit !
 

DeletedUser

Guest
Ja, kjekkere liv en og jobbe og slite ræva av seg for og tjene penger til våres korrupte stat. lever heller dette livet tils eg dør en og være en slave for staten.
Vet at det er dumt å hente dette opp igjen, men er nødt til å spørre hva i all verden du mener med dette.
1. Hvordan kan du tjene til livets opphold, om du sitter hjemme og gamer 24/7?
2. Man trenger ikke "jobbe og slite ræva av seg" for å tjene penger. Finnes mange deltidsjobber man kan ha, dersom man ikke vil jobbe fulltids.
3. "Vår korrupte stat." What. The. Heck. Explain please. Du kan ikke bare slenge ut slike påstander uten grunnlag, med mindre du kan henvise til fakta.
4. "Slave for staten." Hva...er galt med deg? Utdyp deg, er du grei. Orker ikke lese slike idiotiske utsagn når du ikke engang begrunner dem.

Og én ting til: Om du ikke har jobb, ikke bor hjemme hos foreldrene dine, og har et eget sted å bo, er du vel nødt til å få penger fra NAV. Og hvem er det som driver NAV, egentlig? Er ikke det staten, det da? Om alle hadde gjort som deg, ville det ikke fantes noe NAV, og du ville bodd på gaten. Så tenk litt bedre gjennom hva du sier til neste gang, er du grei.
 

DeletedUser

Guest
Forstår ikke at det holdes liv i denne diskusjonen.
Når et menneske greier å irritere så mange, er det
faktisk bedre å tie !
Visst en stakkars taper synes det er bedre å være junkie
i stede for å delta i et normalt liv, så la han være det !
Regner med at det er en 14 åring som synes det høres kult ut.
På gata finner du ikke en eneste junkie eller speedfreak som
ikke ville bytte med et normalt liv !
 

DeletedUser

Guest
Viss dere skal fortseete denne diskusjonen, så ta det på skype eller privat melding her på forumet og ikke på ryktebørsen, den er ikke til sånnt. Den er til å diskutere ting om spille eller skryte av andre med spillere og ikke til krangel om drugs dealere og reallife. OG det er puntum for denne diskjonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Topp